MaddeHolly

Alla inlägg under december 2012

Av Madelyn Holly - 31 december 2012 11:22

SORRY SORRY! Glömde säga till alla att vi skulle byta IP till bloggen eftersom det va förlångt och jobbigt att komma ihåg ;D Så ja, det här är fortfarande MHIssriders bloggen, men ip:en är nu: maddeholly.bloggplatsen.se

Hoppas ni har fått reda på detta nu så ni fortfarande kan läsa våra äventyr! ;D ses   

Av Madelyn Holly - 30 december 2012 21:51

Hej! Vet ni vad? Jo, satt å funderade i dag, märkte att jag har väldigt många fina outfits som jag kan dela med mig med er! Ni kanske vet (ni som är starriders) att man får starcoins varje lördag :3 Så kmr fixa outfits varje lördag å sen lägga ut dom på söndag :D Jag å Holly kan ju köra varannan ellr nått, så man hinner göra en HEL outfit ;3 Men jaja, här kmr första veckans outfit! :D


 

Har as bråttom nu xd Men ja, hade bäst! (tänkte skriva vart man köper allt oxå men..)

Av Madelyn Holly - 30 december 2012 20:58

Hej alla fina läsare! Han inte blogga igår.. .-. Men ja.. Iaf! I fredags..! Va med BÄSTA BLUBBEN SOM EXISTERAR :D Spenderar allt med tid med att grilla, prata och köra lite randoma lekar med dbcarna :D Mitt äventyr som dbcare är lite konstigt, först var jag med i en månad eller två, sen blev jag kickad, sen så blev jag med igen.. Sen så lämnade jag och blev imed igen :3 Men om man inte räknar med dessa PAUSER så har jag varit med i dbc i... 6 Månader! :D Alltid älskat mina familjemedlemmar! Juste, glömde säga vad som HÄNDE i fredags xd Vi började med att samlas vid paddocken, drog sedan till äppellunden och körde nån fråge lek (e så seg på att skriva så vann inte ngt..) Sen så red vi vidare Barneys silo, och åt verkligen årets bästa julbord (fast grejen är att när dbc äter så ÄTER vi inte xd Utan kastar maten på varandra..) Vi hade så trevligt där! Vi fortsatte kvällen genom att rida till Jarls lilla grotta, där vi gjorde S&K (sanning eller konsekvens). Kvällen var fortfarande ung.. Så på med disco kläderna och dbc ägde dansgolvet!


Tack för en sådan trevlig kväll! (lägger även upp dagliga bilder från våra trevliga grill, lek och prat stunder!)


Årets julbord <3


Jag, Emme å Gillis, SÅ snygga ;'D

   


Sofia, Kelly, Alice å jag :3 Taggar inför discot ;3


Och så måste man ju ta kort på kvällens ängel och klubbägare, Jenny Snowhill <3 



 


Innan discot, S&K (sanning eller konsekvens ;3)



Jaq, Jag, Emme, Adde, Gillis, Fia och Kel-kel ville tacka Jen för den fina kvällen, vi förbjöd henne att titta i klubbchatten och tvinga henne komma till slottet, där vi stod och när hon kom så hurrade vi och tackade. Vi firade Jen med lite korv c: Vi satt länge och pratade om året och om dbc, ett fint minne som kmr finnas länge <3

   


På morgonen (innan dbc eventet), grillning IGEN xd Blir aldrig trött på de ;3

 


Hoppas ni oxå haft en fin kväll! Ses!   

Av Madelyn Holly - 28 december 2012 09:58

Tjenare Tjenare! Nu har ju Madde börjad uppdatera också så jag kör igång med de med. Jag ska snart ut och rida så det kommer lite bilder från det innan. Men jag hade tänkt grilla korv nu på morgonen och sen göra lite uppdrag. Sen får vi se vad vi hittar på. Ha en fortsatt trevligt morgon, ses! :P

  '

Busig pålle från sommarN. Miss summer :/


/Holly! <3

Av Madelyn Holly - 27 december 2012 21:10

Helloj alla! Vilken dag, det har hänt så mkt :3 Mitt sr e snart slut, så desperat försöker jag ta reda på hur långt tid det e kvar till jag får en ren .-. Men iaf, jag verkar hitta nya fina människor varje dag!

Sen så vare korv grillning igen ;3 Skulle till Ridhuset från Moorland, så fick jag syn på en grupp människor grilla, Angel behövde vila efter den hårda ML pole bending träningen, så vi stannade till. Efter att ha varit i ridhuset o hoppat träffa jag Bella :) En otroligt fin människa, vi red fram o tillbaks över allt, passade på att grilla lite oxå x)


Bella Starwater (blev så otrl0000000ligt nöjd med bilden :')

 

Pigg Angel skuttade glatt över hindrena ;D

 

Ja, vnt.. Men Angel hade roligt idag ;3

 

 

Och grillning 8)


See you tommårow guys ;D Glöm inte checka bloggen på nyår! ;D <3


Kram     

Av Madelyn Holly - 27 december 2012 14:06

Hej igen :D ! Tycker jag har fått kläm på att uppdatera varje dag nu (tom mer än en dag i veckan c8). Iaf, så var dagens aktivitet idag... Dressyr :D Körde dressyr tävling som gick, helt okej.. Det var ungfär 13 deltagare, kom 3:a ;D

Körde ett lätt dressyr pogram som vi fick lära oss på fem minuter ._. Men jaja, bilder... Såklart!

Juste! Får inte glömma att det var ny uppdatering igår, man kan nu grilla korv c: Jätte kul faktiskt :D Invigde detta med min kompis Holly Moonrock, imorse! ;)


         

Jepp, ses nog ikväll ;)


Kram Madde <3

Av Madelyn Holly - 26 december 2012 21:27

Hej! Har träffat fler medlemmar från Pink Stars, Klara Moonfield :) Vi roade oss med att smälla raketer innför hela Moorland ;) Tog självklart bilder :D See you tomorrow guys ;) Och glöm inte att checka bloggen på nyårs afton, kommer lägga upp många bilder och där kanske DU är med! Ses <3


     

Och fina Klara :)

 

Av Madelyn Holly - 26 december 2012 19:44

Nämen hej igen :D Gud, har haft tråkigt idag xd Har inte orkat tävla nånting.. Men iaf, så har jag träffat en trevlig tjej: klubbägare på Pink Stars, som jag själv joinade 8D Vi skrittade te FG (firegrove) och åt tårta hos mrs. Packad (packard) ;)


Daphne å jag ;3

 


 

Presentation

Välkomna till Maddes och Hollys blogg! Följ våra äventyr på jorvik och lär känna oss!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards