MaddeHolly

Alla inlägg under augusti 2012

Av Madelyn Holly - 23 augusti 2012 17:18

Hej! 

Mitt internat dampade så hela inlägget försvann. Jag orkar inte skriva hela igen men jag kan sammanfatta det lite kortare! x) Iallafal! Idag har jag först ridit till steve och tränat dressyr i hans paddock. Sen red jag ner till farmor mrs.holds i moorland. Medans jag pratade lite med farmor så fick Wild beta i hennes trädgård. Sen tog jag en jogging runda upp till silverglades hästsportcenter. Puh! att jag orkade. Hihihih, sen träffade jag Patricia. Hon tog lite kort på mig och Wild.

Och efter det så åkte vi till min sommarstuga och åt glass.   

Mihihihih, nu ska ni få bilderna! 

             

Kram Holli   

Av Madelyn Holly - 23 augusti 2012 17:12

Tjosis again! Fiskade idag vettu, både mört, lax och torsk! Blev medlem i fiskeklubben för inte så länge sedan.

Var i Valdale och chsckade blom placet lite också :P

Here comes tha bilder! xD

  

 

 
Fick till slut lagg när jag inte fick alla fisk j*vlar! ;D <3

Hare bra, ses!! <3<3 ;)

Av Madelyn Holly - 22 augusti 2012 17:21

Tja igen! Madde här ;D Spenderade 10000 Js och 104 sc på 2 outfits! CX

De blev ganska fina, enligt mig! <333


Western outfiten! <3

 


Åh den vanliga :P

 


Hare bra, ses! <3<3


Av Madelyn Holly - 21 augusti 2012 16:59

Förlåt för dålig uppdatering. Skolan har börjat nu så jag hinner inte med allt jag vill. Tänkte snart ta mig ut till wild och rida. Kanske jag rider till fiskebyn, eller kanske silvergladebyn. ;) vet faktiskt inte. Vi får se! Just nu är jag hos frisören i fort pinta. x) nä jag måste gå nu, bye!


Mvh holly :)

Av Madelyn Holly - 21 augusti 2012 16:50

Hej! Va precis med min älsklings klubb och tog några fina bilder från myspyset! <3

Så här såg de ut! <3<3<3


 

   

Av Madelyn Holly - 21 augusti 2012 14:28

Skolan började igår (irl)... Hyfsat kul, men lägtar ändå till nästa lov! Nu till SS C; Jag är helt jävla beroende av att få en viss tröja som man kan köpa i GÅD och man måste va i level 13.. Jag har 6 js och har 4 cm kvar till level 13!! Erkänn störande! xD Jag fattar inte hur jag blev så beroende av tröjan :P Blir så avundsjuk när jag ser andra i den zD

Öhh, ahh.. Väntar på onsdags uppdtatering imon också! As kul! Western och allt :P Önskar att de fixat så man kunde ta av sig hjälmen, ser ut som en lite newbie när man springer i den ó.ó


Nya western banan ;D

 




Av Madelyn Holly - 20 augusti 2012 14:53

Tjosan matros! xD Började skolan idag IRL.. Helt ok faktiskt :D Gillade de nya shemat, korta lektioner, korta raster = kort dag ;) Nu till SS :D Har inte vart inne så mkt idag men han ta några bilder sen igår C: Hjälpte Conrad med hästskorna, den latisen! Orkar inte gö' något själv xD Jag e ganska confused, jag kör nästa varje bana varje dag. Men har aldrig snabbkläder på mig xD Ändå vinner jag nästan priser typ varje dag! Iaf dagensbästa ó.ó


Gådagens bilder CX

 


Fick sot på tröj j*veln, så det fick funka med den svart :P

 

Ses snart! Hare goodit :D



Av Madelyn Holly - 18 augusti 2012 16:21

Haj! Ny dag på SS ;D ! Överlycklig idag för att ha kommit in hos Pi (tha evil bitch) och ha fortsatt med uppdragen med att rädda livet på Justin :P. Just det ja.. Va i har jag och pollen min gjprt idag då? :P Jo, vi har hopptränat som Angel älskar! Vi har gjort en ny bana  och tränat lite western :) Ska shoppa loss med DBC (diamond bubbles company, min klubb) idag också! Ska bli skita kul ;D Hare bra, bye :)


Bild på tha evil bitch :F

 


Hollys egopics också xD

 


Haha!

Presentation

Välkomna till Maddes och Hollys blogg! Följ våra äventyr på jorvik och lär känna oss!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards